FAQ

We hebben ons best gedaan om antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Klik op een van onderstaande vragen om het antwoord te bekijken.

Vragen over lidmaatschap

  • Hoe word ik lid?

    Het is heel eenvoudig! Op onze homepagina vindt u een aanmeldingsformulier. Vul hier uw gegevens in en we sturen u per e-mail een uitnodiging met een link naar het inschrijfformulier. Let op, u dient wel een Flying Blue-deelnemer te zijn. Om uzelf hiervoor aan te melden, ga naar www.flyingblue.com.

  • Kan ik lid worden van Opinion Rewards Club als ik buiten Nederland woon?

    Nee , helaas kunt u alleen lid worden indien u een inwoner bent van Nederland. De onderzoeken hebben namelijk betrekking op Nederlandse producten en diensten.

  • Hoe kunnen mijn familie en vrienden lid worden van Opinion Rewards Club?

    Nieuwe leden zijn altijd welkom! Uw familieleden en vrienden kunnen onze website bezoeken en zich aanmelden. Let u wel op dat er slechts 2 personen per huishouden zich kunnen aanmelden en dat elk panellid een eigen e-mailadres en Flying Blue-nummer nodig heeft. Dit omdat onze kwaliteitscontroles verhinderen dat verschillende leden van het panel zich onder hetzelfde e-mailadres en Flying Blue-nummer aanmelden. Alle inschrijfgegevens worden onderworpen aan onze kwaliteitscontroles.

  • Hoe krijg ik toegang tot het ledengedeelte?

    Om toegang te krijgen tot het ledengedeelte, logt u bovenaan de pagina in met uw e-mailadres en wachtwoord. Let  op, u kunt alleen lid worden als u een Flying Blue-deelnemer bent. Om uzelf hiervoor aan te melden, ga naar www.flyingblue.com.

  • Wat is mijn Flying Blue-nummer?

    Dit is uw 10-cijferig Flying Blue-nummer waar al uw Miles transacties worden beheerd. Indien u nog geen Flying Blue-deelnemer bent, ga dan naar www.flyingblue.com om u aan te melden.

  • Waarom moet ik mijn Flying Blue-nummer opgeven als ik lid wil worden?

    Als lid van Opinion Rewards Club wordt u beloond met Miles voor uw deelname aan onze onderzoeken. Om ervoor te zorgen dat u uw Miles  in uw Flying Blue account ontvangt, is het belangrijk dat we uw Flying Blue nummer verifiëren.

Vragen over vragenlijsten

  • Waarom worden er onderzoeken gehouden?

    Bedrijven, overheden, openbare instellingen en soortgelijke organisaties zijn geïnteresseerd in de meningen en gedragingen van de mensen die gebruikmaken van hun producten en diensten. Hoe meer ze weten over de mening van klanten en potentiële klanten, hoe eenvoudiger ze hun producten en diensten kunnen verbeteren en afstemmen op de gebruiker.

  • Hoe vaak word ik gevraagd om vragenlijsten in te vullen?

    Onze vragenlijsten zijn aangepast en gebaseerd op de onderzoeksdoelen van elke individuele klant. Afhankelijk van uw profiel kunnen wij u vragen om vaker of minder vaak dan één keer per maand onderzoeken in te vullen. Om deze reden vragen wij u om uw profiel zo actueel mogelijk te houden.

    Houdt u er alstublieft rekening mee dat sommige firewalls de bezorging van onze uitnodigingen kunnen tegenhouden.

  • Hoe lang duurt het om een gemiddelde vragenlijst in te vullen?

    Het aantal vragen varieert per vragenlijst. We proberen de vragenlijsten zo kort mogelijk te houden, maar we moeten er wel voor zorgen dat de resultaten van het onderzoek bruikbaar zijn. Normaliter duurt een vragenlijst ongeveer 10 tot 15 minuten om in te vullen.

  • Kunnen jullie de vragenlijsten per post naar mij opsturen, of mij bellen?

    Helaas is er geen andere manier om deel te nemen aan deze online vragenlijsten, u kunt ze alleen via het internet invullen.

Vragen over privacy

  • Als ik lid word van Opinion Rewards Club, ontvang ik dan e-mails met reclame voor andere producten en diensten?

    Nee, we verkopen de contactgegevens van onze leden niet en geven ze ook niet weg. Wij laten ook geen reclame zien op de website van Opinion Rewards Club. Wij zullen nooit proberen om u een product of dienst te verkopen, en bedrijven die gebruikmaken van onze diensten, hebben geen directe toegang tot uw gegevens.

  • Wie kan ik spreken als ik me zorgen maak over privacy?

    Onderaan op de website van Opinion Rewards Club vindt u een link naar ons privacybeleid. Lees ons privacybeleid voor contactinformatie.

  • Waarom hebben jullie mijn persoonlijke gegevens nodig?

    We hebben persoonlijke informatie nodig om (i) met u te communiceren over uw panellidmaatschap en uw vragenlijst deelname; (ii) om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, waaronder, zonder beperkingen, het naleven van fiscale eisen.

  • Waarom heb ik een e-mail ontvangen met een link om lid te worden van BlauwNL als ik hier niet zelf om heb gevraagd?

    Het is mogelijk dat iemand een typefout heeft gemaakt en toevallig uw e-mailadres heeft gebruikt tijdens de inschrijving bij Opinion Rewards Club. Het is ook mogelijk dat iemand zonder uw toestemming uw e-mailadres gebruikt. Als u geen lid wilt worden, negeer dan alstublieft onze uitnodiging en de eventuele herinnering die u ontvangt. Uw gegevens worden niet opgenomen in ons ledenbestand en er wordt geen contact meer gezocht. Als u e-mails blijft ontvangen, klik dan op de knop ‘stuur een vraag’ rechtsboven op deze pagina. Ons helpdeskteam zal u dan verder helpen.

Vragen over beloningen

  • Wat zijn de beloningen die ik kan verdienen?

    U kunt voor elke vragenlijst die u volledig invult Miles verdienen. Hoe meer vragenlijst u volledig invult, hoe meer Miles u verdient. U kunt uw Miles besteden aan de vele aanbiedingen die Flying Blue voor u beschikbaar heeft.